31 december

:) om 31 december:
hej! jag har en fråga som jag undrar om du skulle kunna svara på. gärna i ett inlägg för de är ganska många som undrar. nu när du är med pontus så mke kan du inte känna att du förlorar din kontakt med dina andra vänner? för tänk om något skulle hända och ni gjorde slut också har du inte vart med dina vänner på as länge och dom känner att de kanske inte är samma sak längre..
inget dumt menat med frågan jag bara undrar! grym blogg du har desutom.
Svar: Jag har inte förlorat ngn vän om vi säger så,jag har kvar mina bästa och finaste vänner och jag säger som Gabbe skrev äkta vänner stannar! =) Om dom liksom tycker om mig osv vill dom väl va vän med mig även fast jag är med Pontus? Jag och Pontus brukar ju va med vänner också,fast inte lika mke på vintern för vi orkar inte gå ut pga kylan! Men i sommras.Sen har han ju träning hela tiden och då blire så att han kmr direkt efter sin träning typ 7 så då hinner vi inte med så mke..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0