31 december

Just nu:

Kommentarer
Postat av: :)

hej! jag har en fråga som jag undrar om du skulle kunna svara på. gärna i ett inlägg för de är ganska många som undrar. nu när du är med pontus så mke kan du inte känna att du förlorar din kontakt med dina andra vänner? för tänk om något skulle hända och ni gjorde slut också har du inte vart med dina vänner på as länge och dom känner att de kanske inte är samma sak längre..

inget dumt menat med frågan jag bara undrar! grym blogg du har desutom.

2010-12-31 @ 02:02:29
Postat av: gabriella

svar på den övre talare: Hon har mig och kommer alltid ha det!:) äkta vänner stannar!

2010-12-31 @ 02:17:02
URL: http://hgm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0