26 NOVEMBER 2012

Hej i helgen så har jag haft fullt upp så jag har inte hunnit uppdatera något. I fredags hade vi match i skellefteå och efter den var det rätt sent så jag och Janna drog hem till henne och sov. På lördagen for vi och jobbade vid halv sex på kvällen till klockan elva på logen, vi serverade massa folk mat. Vi avslutade kvällen med att dra till Samme där det var massa folk och vi var i säng nästan vid fyra på morgonen. På söndagen så var vi tvugna att kliva upp åtta för att vi hade en till match i skellefteå klockan ett. Så har min helg sett ut och just nu så ligger jag i sängen och väntar på att Janna ska komma hit och sen ska vi dra oss till Natta som fyller 19 år idag, grattis! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0