9 JUNI 2012

Hej nu är jag hemma från farmor och farfar dit jag for efter teambuildingen. Teambuildingen var det jobbigaste jag gjort på länge, vi började med att åka bil till vindeln och sen fick vi nya kordinater och och ledde oss ut till abborträsk. Där lämnade vi bilarna och började traska långt, sen träffade vi på massa stationer på vägen som var roliga.

Vi var indelade i grupper på 4-5 pers och sen sov vi i ett stort tält tsm. Vi gick över en mil med tunga väskor och jag fick skavsår..jag sov inte mycket på natten heller så jag är helt jävla slut nu i både kroppen och bena värker. På alla staioner kunde vi vinna "pengar" som vi sen fick använda på en aktion som vi hade på fredags kvällen, min grupp "köpte" jordgubbar och bananer. Nu ska jag käka godis och se på greys, vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0