HEMMA IGEN

Hej igår kom jag hem från västkusten där jag varit i en vecka. Vi bodde i ett fint hus som hade två stugor också, det var riktigt fint. Vi for och kollade på olika ställen när vi var där och påvägen upp dit som t.ex. marstrand, fjällbacka, gränna osv jag minns inte vad alla hette. Två dagar var vi i göteborg och shoppade men även så gick vi på liseberg. 
Tyvärr så var det bara fint väder en dag och resten vad molnigt men varmt i luften.
 
Igår kom jag hem vid sju och då drog jag ut och sprang och sen kom Elin hit. Vi kollade på film och åt morötter och gurka med dipp. Idag så ska jag på stan med Moa. VI hörs senare!
Mer bilder kommer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0