17 september

Bilder sen igår!
Hej nu är jag hemma efter en hel dag med innebandy på gamlia. Första matchen vann vi mot guif,tyckte dock att det borde ha blivit mer mål för oss men så är det om man inte kan få in bollen. Andra matchen var mot holmsund och vi förlorade, men dom var helt klart bättre så det var inte så konstigt. Tredje och sista matchen vart det lika mot röbäck men tycker dock att vi borde ha vunnit,vi var mycket mer på g eller iaf i andra halvlek.

Men så har min dag sett ut, nu ska jag hoppa in i duschen och sen ikväll ska jag och Pontus dra oss till hans vän Jonas och va med han och hans tjej Gabriell. Men nu ska jag hoppa in i duschen, ha en bra kväll alla puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0