1 september

Hej nu är jag hemma efter skolan och kollat matcher på gammlia med Ida och Frida. Vi kollade först på RIG mot Dalens div 1 och sen på RIGs killar mot Ersboda men jag hann inte se klart någon för jag va tvungen att fara hem för jag har strax fotbollsträning.
Idag på skolan har verkligen ingenting hänt så jag har inget att säga om det förutom att efter skolan satt jag på gammlia i typ 2 timmar och väntade..men som tur var kom först Janna och gjorde mig sällskap och sen Ida och Frida,tur det och inte lika tur för Maria som inte kunde komma först. Men aja ska inte dra ut på detta något mer,hörs puss :)

Fick mitt id-kort idag! Och andra bilden är på vad jag gjorde medans jag väntade idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0