6 oktober


Bilder sen några helger sen!

Hej nyss så hoppade jag ut ur duschen och ligger just nu i sängen och är hur trött som helst. Ikväll har jag bara legat och kollat klart på säsong 1 av Pretty little liars, det är så sjukt bra och längtar som tusan tills den andra säsongen kommer ut.

Åh nu är det även helg för mig vilket är huuur skönt som helst. I helgen har jag planerat tjej middag på fredag och kanske utgång bror på. Sen på lördag ska jag till kassjö och va med massa där och kanske ha lite roligt hehe,och sen på söndag blir det bio med min saknade vän Moa. Det här kommer bli en toppen helg känner jag, ni får ha det bra så hörs vi puss!

Kommentarer
Postat av: Saraa

du skrev kanske ha lite roligt i kassjö? vad menar du med de?;p

Vilka ska dit?

2011-10-07 @ 14:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0