Svar på frågestunden!

Vem tycker du minst och bäst om i Big Brother? - Nu är ju Katarina ute men hon hatade jag. Den jag gillar mest är Simon.


Vad är du mest och minst nöjd med hos dig själv? -
Jag är mest nöjd att mitt hår växer fort! Och minst nöjd med att jag har fräknar kanske hah,det kan vara fint på vissa men i don`t like it on me.


Vill du gifta dig och skaffa barn, hur många? -
Jag vill ha 2 barn,en pojke och en flicka!


Favorit affär? -
Gina,h&m


Vad skulle du aldrig kunna göra? -
Jag skulle aldrig kunna döda någon


Drömjobb? -
Typ stylist eller designer..men det är bara drömmar ;)


Något du skulle vilja testa på men aldrig skulle våga? -
Jag skulle vilja hoppa fallskärm men skulle ALDRIG våga!


varför blev du tillsammans med pontus och vad är det bästa med honom? - För att jag tyckte han var hur rolig och underbar som helst. Det bästa med han är nog att han alltid gör mig på bra humör :)


hur går du helst klädd en sommardag? - Jeans shorts med ett snyggt linne och convers!


vem är din allra bästa kompis?? - Det är Gabriella Magnusson!


när förlorade du oskulden? - 3 dagar efter jag fyllt 14 :)


hur många har du haft sex med och vilka? - Mer än 2 mindre än 6 ;) deruuu

 

Var ser du dig själv om 5 år? - Inte långt bort iaf, kanske söker lägenhet eller bor i en med min älskling Pontus och lever livet helt enkelt.


Vad använder du för produkter till kroppen/håret? - Håret ingenting typ,hårspray ibland och värmeskydd innan jag plattar det! Till kroppen ingenting heller,eller ibland body butter från the body shop.


Favorit ämne i skolan? - Idrott kanske,fast även det kan vara drygt... Finns typ inget haha.


Vrf valde du restaurang? - För att det är yrkes och jag orkar inte plugga vidare sen är det roligt att laga mat och det är något jag skulle kunna göra i framtiden


Favoriten i godis påsen? - LAKRIIISS(L)(L)


Vart i världen skulle du helst vilja bo? - Jag har faktiskt ingen aning..


Vem är din bästa vem och varför är hon det? - Gabriella Magnusson, det är för att hon är den jag litar på mest av alla och hon är sjukt snäll och omtänksam. Vi har känt varann sen vi var 3 och hon är mer än bäst!


Vilka bloggar följer du? - Hgm,liv&moas,angelicas,hhamren,moa reinholdson, fannylunas,mimmis,mturborn och sen stor bloggarna kenza,kissies,dessie,paow och micahs :) Säkert fler oxå!


Favorit serien? - O.C.


Favorit outfiten på sommaren och vintern? - Sommaren jeans shorts med ett snyggt linne +convers,vinter typ jeans och en skön stickad tröja kanske :)


Bästa smink prylen? - Mascara
favorit egenskapen med Pontus? - Han gör mig alltid glad,så fort jag ser han skiner jag upp :)


Sämsta ämnet/ämnerna i skolan? - Sämst-matte och no. Bäst- so eftersom jag har bättrat mig som faaan i det,idrott kanske! :)


har du fått ig på något prov? - Ja det har jag


har du och pontus bråkat på riktigt någon gång? - Ja de har vi!


vad har du för naturlig hårfärg? - Blond!


har du haft tandställning? Nej det har jag inte!


vad är det läskigaste du har gjort i hela ditt liv? Hahaha måste ha varit när jag och Liv gick spökhuset eller något...(a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0