24 maj

Nu drog Moa iväg en snabbis för att kolla sin frisyr till balen hos en frisör. Själv sitter jag och känner hur drygt det är med skolan...har ingen ork eller vilja! :( Just nu har jag kvar:

No prov på fredag!
Teknikprov på tisdag!
2 inlämningar till fredag i no! ( dock gjort dom )
2 jääävla matte prov som kan dra!!!!!
Sen har jag tapetsering med Sandra som ska göras!
Känner hur jag inte orkat liksom plugga till något av det,vill ha sommar nå sååå sjukt. Bara att fortsätta längta efter en underbar sommar helt enkelt, men nu ska jag sluta deppa och lyssna på musik & vänta på att Moa kommer tillbaka. Ha en bra kväll,puss! :)

sinnes snygg,jag dör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0