4 juni

Hej och föörlåt för att jag inte har uppdaterat,men jag har inte haft orken till det för jag har varit så trött och slö,gått och lagt mig sent på kvällen och sen så är jag fortfarande förskyld!! SUCK.

Men iaf igår gick jag på stan med Gabriella och jag köpte mig ett par shorts (bild kommer). Sen på kvällen var jag också med henne och vi tog det bara lugnt framför tvn&datorn och käkade godis.

Idag har jag bara varit och solat och tankat moppen annars har jag bara legat inne hela dagen och kollat på Vampire diaries,har sett klart alla säsonger nu dvs 2. FYFAN MAN GRINAR I SLUTET! Menmen, nu ska jag vänta på att Pontus ska komma hit iallafall,hörs senare idag! :) PUSS!

Långt inlägg..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0