21 juni

Hej nu är jag hemma äntligen så jag kan uppdatera. Igår skulle jag och Pontus äta på all star men ne då var vi för små för man va tydligen tvungen att vara 18 för att äta där? Men då drog vi hem till han och åt tacos och va där hela kvällen och tog det bara lugnt med mys och jag sov där.

Idag for jag på stan med Liv och köpte lite saker som ni får bilder på sen! Vi åt även där och snackade för det var ju ett tag sen. Nu ska jag byta om till fotbollsträning och sen ikväll ska jag vara med Emilia, det blir nog trevligt. Vi hörs när jag kommit hem puss! :)
Just ja, fick en kommentar om att jag skulle lägga upp bilder på mig och Pontus oftare, alltså typ pussbilder osv! Det kan jag absolut göra när jag har tid!

Liv var inte sugen på att vara med på bild idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0