19 juni

Hej nu är jag hemma. Huset ser väl inte så jätte snyggt ut på utsidan men insidan är väl helt okej men vi ska väl fixa lite och så där inne så det blir finare och lite som vi vill ha det på rummen ( om huset blir vårt ). Det var jätte stor gård och det gillar jag. Jag hoppas verkligen att det blir vårat hus det vore jätte roligt att få som två "systrar" alltså Fanni och Karin. Efter vi hade kollat på huset for vi hem till Fanni,Karin & Eva och pratade lite om det och sådär och sen drog vi på Pronto och åt,muuuums.

Nu ikväll tar jag nog det bara lugnt men en film kanske eller hör med någon,vi ser helt enkelt. Ni får ha en härlig söndags kväll så hörs vi,puss :)
Svar: Jag har sökt Restaurang/Livsmedel på Östra inriktning kök :)

Kommentarer
Postat av: FANNI

:D

2011-06-19 @ 23:35:03
URL: http://smellslikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0