23 juli

Hejsan idag vaknade vi runt nio och gjorde oss klara sen for vi och köpte frukost och sen for vi till folkrace banan där vi varit hela dagen. Nyss har vi varit och käkat i stan och ikväll händer inte mycket alls. Vi ska lägga oss tidigt för att få en bra parkering imorgon för det kommer nog komma mycket folk dit pga att det är finaler.

Imorgon är nog allting slut vi fyra tiden och då åker vi hem till Umeå på direkten,jag har verkligen hemlängtan, också vill jag träffa Gabriella som det var jätte länge sen jag såg. Nu ska jag dra puss! :)

Bra bilder kommer när jag kommit hem!

Kommentarer
Postat av: gabriella

BRA att du kommer hem!!!

2011-07-23 @ 19:49:14
URL: http://hgm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0