18 juli

Fråga: Hej du hade inte en frågestund eller så men jag tänkte fråga endå. Hur träffades ni första gången, var ni vänner innan ni blev tillsammans? Hur blev ni tillsammans? hur märkte du att han var den rätta? är ni med varandra på skolan? 
Kan du inte förklara allt skulle vara toppen!
Svar:  Jag och Pontus har känt varann sen innan sjuan tror jag det var och då pratade vi rätt mke och så. Sen så kan man säga att vi tappade kontakten eller vi sa väl hej och så till varann men inte mer. Sen i början av åttan på ett disco...suck.. så träffades vi och pratade och sen efter den kvällen så vart vi på "g" eller vad man säger och sen med tiden tillsammans. Hur vi blev tillsammans vet jag inte hur jag ska förklara det var väl bara så att vi sa att vi tyckte om varann jätte mycket och sen frågade jag bara ( töntigt ja ) om vi var tillsammans. Pontus är alltid så rolig och jag kan verkligen vara mig själv med han som jag aldrig har kunnat förut på samma sätt och han gör mig verkligen alltid glad. Så fort jag ser han blir jag som sprallig och vill bara pussas och kramas hela tiden. Så fort jag inte är med han och sitter själv hemma blir det som att jag saknar han direkt han stängt igen dörren och jag vill bara va med han hela tiden ( som ni kanske märker att jag är också ) och det tycker jag är jätte roligt även fast vi inte gör någonting alls. Jag har svårt att berätta hur mycket han betyder för mig men det är otroligt myyyyycket. Ja har väl inte mycket mer att säga bara att fråga om det är något mer ni undrar om mig! Pusspuss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0