17 juli

Hej nu är jag hemma från Moa där jag varit hela dagen. Vi började med att bara sitta ute och sola en stund sen gick vi och köpte glass och tog Nellie med oss på lång promenad,jätte härligt. Sen for vi och åt på frasses och när vi kom tillbaka var vi i god tid till vm-finalen mellan Japan och Usa och då kommer även Olivia och är med oss. Och självklart vinner Japan som jag hejade på med inte Moa och Olivia,MOHAHAHA flickor! Nu ska jag packa klart för imorgon åker jag,pappa och Pontus till sthlm i en vecka elr mindre sen ksk vi far till motala och kollar på folkrace men det får vi se! Jag lär uppdatera där borta för vi har internet med oss som tur var. Vi hörs nog imorgon,puss och sov gott :)

Hahaha kolla bilden under,jag fick ondaögat av Nellie!




Kommentarer
Postat av: moaaaa

ha-ha jätte ägda BU-HU FUCK YOU!!!! :O

påköpet får ni en snyggsnygg bild på moiii PUSS LINN du är så snälll!!!

2011-07-18 @ 00:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0