3. 20 roliga, knasiga, konstiga saker om mig själv.

1. När jag ska berätta ngt berättar jag alltid det med mke inlevelse!
2. Jag ville va kille när jag var liten
3. Jag är blond egentligen
4. Mitt hår växer väldigt fort
5. Gillar inte kakor
6. Har aldrig haft vattkoppor
7. Älskar barnfilmer
8. Beroende av chips och dipp
9. Oftast hungrig
10. Kan oftast bara "släppa" loss med Gabbe och Pontus
11. Älskar bebisar
12. Har gått i simning och basket
13. Älskar frukt
14. Älskar vitlök såser
15. Gillar inte subwaymackor nu,men det avr min drog i somras
16. Ler såfort jag ser/tänker på Pontus ( ksk inte så konstigt men )
17. Hatar skräckfilmer
18. Älskar romantiska filmer(L)
19. Grinar väldigt lätt
20. Kan blir så jävla sur på filmer så jag slår min hand i väggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0