27 januari

Hej har inte hunnit uppdatera något idag för efter skolan gick jag och solade sen hade jag inte mycket tid på mig att ta mig hem eftersom jag hade träning 5.Så jag och Pontus skyndade oss hem,nu har vi ätit och så iallafall.Ska duscha nu sedan blir det att kolla på landskampen! Hörs efter puss

Någon som undrade om receptet på maten jag och Pontus lagade! Kan visa bild
iaf men tar mjuka "tacobröd" sen her man på salsasås ( mild )
Sen her man ost och skinka på,sedan ett till tacobröd ovanpå sedan steker man dom tills dom blir gyllenbruna :) Väldigt gott så det tipsar jag om :D

Sådär her man på salsasåsen,sen förstår ni nu vilka bröd jag menar =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0