22 januari

Hej kom precis hem från ica! Och måste berätta läskigaste saken ngnsin.
När jag gick till ica gick jag dit själv utan Pontus,sen kollade jag liksom hela vägen dit bakåt för att kolla om han följde efter,men jag såg ingen.Så påvägen tillbaka orkade jag inte kolla tilbaka för jag tänkte han är inte där.Sen när jag är kanske 100-200 meter från hemmet så ser jag en skugga bakom om!
Och eftersom jag hade så hög musik på i hörlurarna hörde jag ingenting.Så då ser jag en skugga,kollar bakåt och ser värsta svarta mannen som står och glor.
SATAN VAD JAG SKREK! sen inser jag att det var Pontus som följt efter mig exakt hela vägen och jag såg ingenting..FYFAN!
Hata Pontus just nu...började till och med grina!!
<Pontus glad Och jag sur>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0