Dag 1

Om mig!


Jag heter Linn Eliasson född den 15 september 1995.Jag bor med mamma och pappa fast dom är skilda sen jag var runt 8 år. Är oftast hos pappa för det är närmare till alla saker + han har bil och dator de har inte min mamma.Jag har haft en katt men den är död och jag saknar den hur mycket som helst.Jag går på Tegcentralskola i 9B,min klass är rätt så skön tycker jag.
På fritiden brukar jag ofta spela innebandy och det är hur roligt som helst och jag spelar i Ibk Dalen F95.Annars är jag oftast med min pojkvän Pontus.Vi har varit tillsammans i 1år och 2månader nu och jag är så sjukt lycklig.Annars är jag bara på skolan,är med Gabriella eller andra men dom är jag mest med.
Förut gick jag i fotboll och spelade med Umeå ik F95 men jag slutade i somras för jag vart efter för jag skadade foten och tyckte det inte var lika kul längre.Och jag ångrar verkligen inte att jag slutade! Det var väl det mesta om mig,om ni vill veta mer äre bara att fråga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0