8 augusti

Hej nu är jag tillbaka efter innebandyträningen som inte gick överdrivet bra,men det är inte så konstigt heller med tanke på att man inte rört en klubba på ett bra tag. Tränings tiden nu idag på måndagar måste jag säga suger eftersom man är hemma från träningen ungefär tjugo över tio,då ska man duscha och fixa sig och det tar ett tag så då är man klar jätte sent..sen helst när det är skola? hur ska jag hinna gå och lägga mig i tid och plugga..en mycket bra fråga.

Iallafall så ska jag hoppa in i duschen nu och sen höra med Pontus när han kommer hit. Sen hade vi tänkt att fara hem till han och sova där,gud så mysigt! Ni får ha det bra så hörs vi när jag kommer hem imorgon puss :)

Innan träningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0