28 augusti

Hej imorse klev jag runt upp åtta och sen for färgan över till holmön klockan 1. När vi kom dit åt vi lunch och sen var det dags för dop. Efter dopet var det fika och sen gick vi bara runt och kolla lite tills färgan gick hem igen. När jag kom hem skyndade jag mig som fan att byta om och sen drog jag på fotbollsmatch. Vi förlorade dock men vi spelade inte helt värdelöst faktiskt. För ett tag sen åt vi middag och nu ska jag hoppa in i duschen.Hörs puss :)
Lilllucas och Mamma!
Moster och Lucas
Pappapelle Lucas och Mammarebecka!
Gudföräldrarna till Lucas och sen Pelle och Rebecka!
Ungefär min släkt kan man säga!
Jag och sötaste Lucas!

Kommentarer
Postat av: idawahlberg

Jag har fan varit plastkusin med pelle!;pp

2011-08-29 @ 19:20:21
URL: http://www.idjjaa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0