21 augusti

Hej igår kväll när jag var med Petra i hörnefors så började vi kvällen med att fara till någon fest med Amanda men där det var lame och tråkigt så jag och Petra insåg att det var nästan roligare att sitta hemma. Så vi for hem till Petra och chillade där ett tag och sen kom hennes kille Mattias och hans kompisar och då satt vi bara och såg på tv.

Idag så vaknade vi runt halv 1 och steg upp och åt och sen bytte vi om för vi hade fotbollsmatch på umedalen mot dom. Vi spelade rätt bra och så men vi forlorade dock..vilket sög eftersom dom hade ju fan bara turmål,less man blir. Efter matchen for jag hem och duscha och sen så väntade Pontus på mig och när jag var klar så for vi till hans mormor och åt och jag har varit där tills nu.

Nu är jag hemma och ska bara ta det lugnt och lägga mig riktigt tidigt med tanke på att det är skola imorgon,bara att tagga till! Jag börjar klockan 10 och Sandra kommer hit halv 10 och då åker vi tillsammans till östra. Detta vart ett långt inlägg hoppas ni orkar läsa det, vi hörs senare puss :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilket av alla umedalenlag mötte ni? :)

2011-08-21 @ 22:54:03
Postat av: petrriis

nu tog jag en bild på du o ja! hoppas att det är ok hihih

2011-08-23 @ 22:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0