Dag 25 – En första

En första hoppas jag att dom menar en grej jag gjorde för första gången. Då tar jag nog första gången jag var utomlands.

Det var när jag Pappa,Fanni,Karin och Eva for till Turkiet det var hur skönt som helst. Jag gick i typ 4an eller 5an och vi for i maj till en stad som heter Marmaris elr hur det stavas. Vi var där i en veckan. Jag minns att det var kallt i vattnet och det sög. Men det var riktigt varmt i luften. Sen for vi över till en ö som hetre Rohdos elr hur det nu stavas. Det är en ö som tillhör Grekland. Det var skit varmt där och jag brände mig jätte mke på axlarna... Det är nog det jag minns om den resan! :)
Dock en bild från Spanien när jag var där men ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0