Dag 05 – Vad är kärlek?

Jag tycker att kärlek är hur man känner för en person och att man blir lycklig av att vara med den. Finns både bra och dåliga sidor men kärlek kan man säga.
Kärlek hur man tycker för någon, alla har bra och dåliga sidor men man kan se det bästa i personen ändå. Kärlek är en känsla som gör oss lyckliga, tänk att kärlek kan göra så att vi nästan svävar på moln,hur underbart är inte det egentligen? Jag vet inte riktigt vad mer jag ska säga om kärlek förutom att man ska ta vara på den! Man blir lycklig av den,ledsen,sårad men på något sätt gör den oss alltid lycklig igen. Utan kärlek vart skulle världen ta vägen då..hm! Men jag älskar kärleken :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0