Dag 01 – Om mig

Jag heter Linn Eliasson och är 15 år. Fyller år den 15 september. Jag har egentligen blondin men har färgat mitt hår mörk brunt som det är just nu. Min mamma heter Helena och min pappa Göran,dom är skillda och det funkar kanon. Fast jag är mest hos pappa för han har dator och bor närmare skolan och så.
Min bästa vän heter Gabriella Magnusson och jag har känt henne sen vi var 3 år och hon är världens bästa. Min kille heter Pontus Forsgren och vi har varit tsm i 1 år och snart 4 månader och han är världens finaste människa.
Jag spelar innebandy i ibk dalen f95 och det är hur roligt som helst. Just nu har vi uppehåll med innebandyn så då gymmar jag på usm med Gabriella. Förut gick jag i fotboll men slutade för jag skadade foten och blev efter sen tyckte jag det blev tråkigt. Men jag kan faktiskt sakna det ibland! Ja det var väl det mesta om mig,bara fråga om det är något mer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0