Visste du detta om mig?

Visste du..

att jag vill ha - en ny mobil
att min senaste kyss - var fin
att jag lyssnar mest på - musik
att jag pratar - ofta
att jag inte gillar - döden
att jag avskyr när folk startar - att bråka
att kärlek är - just nu det bästa som finns!
att jag gillar att - äta
att jag alltid kommer att - gilla chips
att jag är hemligt förälskad i - ingen
att sist jag grät var - förra veckan
att min mobiltelefon är - dålig
att när jag vaknar på morgonen - är jag trött
att innan jag går och lägger mig - ser jag film
att idag har jag - varit med världens bästa pontus
att jag just nu tänker på - mat..
att i kväll ska jag - inte göra mycket,eller ksk gabriella
att i morgon kommer jag - gå på stan med maria
att jag hoppas -
att det kommer va jag och pontus föralltid


Har du:
Någon som förstår dig? ja
Någon som du saknar? säkert
Någon som du hatar? nej
Vem kramade dig senast? pontus
Vem pussade dig senast? pontus
Vem ringde dig senast? pappa
Vem ringde du senast? emilia
Vem var hemma hos dig senast? pontus
Vem var du hemma hos senast? pontus
Har du några kärleksproblem? nej
Har du pratat med någon idag? ja
Har du gråtit idag? nej
Har du skrattat idag? ja

Jag:

Är singel? nein

Svär ofta? ja
Sjunger i duschen? ja
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? ja
Skrattar åt dina egna skämt? haha ja, tyvärr
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis?
kanske någon liten

Har du:

piercingar? öronen
Syskon? nej
Jobb? nej
För många vänner? nej
Rymt hemifrån? när jag var liten
Färgat håret? ja
Bra självförtroende? nja
Sagt "jag älskar dig" till någon? nästan varje dag!
Varit kär? är nu,som fan!
Gjort något olagligt? ja
Somnat i skolan? ja
brutit ett ben? nej
Tappat bort mig i min hemstad? när jag var liten
Sett en fallande stjärna och önskat? ja
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? ja
Smugit ut utan lov? ja
En hemlighet som ingen annan vet? ja säkert..
Sovit en hel dag? ja
Somnat gråtande? ja
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? nej
Blivit generad inför folk? ja.
Varit kär i någon utan att säga det till personen? nej.
Ätit musslor? nej
Varit på en festival? ja
Haft ett förhållande i under en månad? ja

Blivit kallad player? ja
Färgat ditt hår svart? ja

Vad:

Längtar du till mest just nu? min och pontus ett års dag&jul
Ska du göra i helgen? vet inte
Har du för kläder på dig? tights,tjocktröja,t-shirt och linne
Gjorde du igår? va med pontus
Ska du göra i sommar? vänner,ksk utomlands typ det!
Åt du senast? chips
Har du för mobil? sony ericsson
Vad köpte du senast? chips


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0