Less på datajäveln

Hej,idag har vi bara bakat kladdkaka och varit och hämtat min cykel+ att Pontus har gjort lite läxa.
Sen när vi gick och hämtade cykeln tog Pontus min pappas arbetsskor för att han inte orkade ta på sig sina egna.
Hahha sen halkade han två gånger och lyckades sparka iväg ventlien till mitt bakhjul hahahah,så nu har man punka..
Nu ligger vi och kollar på svenssonsvensson ( ovanligt ) och ska snart äta något tror jag! Hörs puss!
Asså jag blir less nanting,mina bilder går inte att ladda upp sen kan jag inte ens trycka upp min blogg?
Snälla,kan någon kommentera om ni ser detta inlägg!Skriv bah jag ser! :) Tackkk!

Kommentarer
Postat av: moa

jag ser :D

men blogg.se har legat nere hela dagen typ, såg inte heller min blogg....

2010-11-21 @ 21:46:28
URL: http://linnmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0