God natt!

Halloj,jag duschade och gjorde mig klar för ett litet tag sen,ligger nu och dricka varm choklad för jag var lite sugen på det.Jag kan ju inte gå och lägga mig innan ett ungefär för då är paradise hotel slut och jag MÅSTE se det!
Jag följer det som en galning kan jag säga er,det är riktigt bra.Men nu ska jag nog bara ligga och vänta och sen hörs vi imorgon.Då kan jag berätta att jag slutar ett någon gång och ska vara med min älskling efter skolan! :)
Hörs imorgon då puss alla,sov gott!


Den här bilden skickade jag till Pontus på våran 9månaders dag haha,kan ju berätta också att på lördag är det 11 månader!Snart ett år med världens finaste människa :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0