21 november

Hej,vi skjusade precis hem Pontus och nu ligger jag i sängen och kollar på och så kom polly.
Ikväll känner jag mig rätt trött fast jag klev upp två och ska nog lägga mig tidigt,om det går vill säga.
Imorgon blir det skola och efter ska jag och Pontus hem till mig och plugga tror jag,annars far jag hem själv och pluggar tror jag.Ingen träning iallafall är fortfarande lite sjuk :) Hörs





Hahhaha killen tar min kamera och glömmer att ta bort bilderna...:D



Hahah visst var jag söt när vi skulle gå ut och hämta min cykel!??


Kommentarer
Postat av: dino

2010-11-21 @ 23:14:31
Postat av: dino

vilka fina! känner du dom?

och vem är tanten på sista bilden?:]]]]

2010-11-21 @ 23:15:43
Postat av: emilia

haha jag älskar bilden skrattar ju ihjäl mig :D

2010-11-22 @ 17:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0