28 december

Under 2010 har jag:

* Blivit förbannat jävla kär!!
* Fått en riktigt bra vän,moa!
* Varit i göteborg för första gången
* Haft en underbar sommar
* Skaffat värda minnen som fan
* Ätit kinamat för första gången haha
* Gått på bio MKE!
* Ätit dålig mat lite för ofta...opsi
* Fått ett jävla temprament ( elr hure stavas ) blir sur hela tiden
* Följt mitt hjärta fast hjärnan sagt ngt helt annat
* Fått bättre betyg och fattat att skolan spelar roll hihi
* Inte varit de jag va förut ( hehe vissa ksk fattar )
* Hajkat första gången i mitt liv
* Cyklat 4 mil i regn...
* Varit otroligt jävla lycklig!!
* Skadat mig på riktigt
* Åkt båt...hatar båtar...
* Hittat min drog FRASSES STRIPSMENY!(L)
* Blivit av med min nya moppe..
* Tappat bort min mobil på max toan (y)
Ja osvosv,men detta kmr jag ihåg!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0