mkemkemke

tja,ASSÅ ÅH jag har exakt tep 0 bilder att lägga in för min telfeon laggar och stänger av sej när man ska ladda in bilderna vad irriterad jag blir.
men annars så igår va jag på stan med sandra&alex.köpte en kofta från bikbok,trosor från h&m,ett linne och en tröja från gina.
sen när vi satt på donken träffade vi liv.sen satt vi där typ ngn timma.sen satt det ngra ungdomar som börja kaxa helvete med oss HAHAHAH SÅ MOBBAD YES. sen gick dom tillslut.
sen skulle vi cykla till östteg och va med john,simon och oliver och det gjorde vi. påvägen dit så tappade sandra sin mobil så vi var tvungna att stanna och ta upp den. och på kom en man gående mot oss och säga konstiga saker FYFAN....
aja nu måste jag dra till skolan CIAAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0