ingen rubrik!

tjaatja, idag blev det skola vaknade typ tio över stressigt kjl!
sen idag hade vi val för elevens val.
jag valde i förstahand hk,sen fotboll och sen bild!
sen efter skolan for jag hem.jag städade mitt rum och sen lagade jag mat.
eller lagade och lagade jag gjorde en sallad orkade ingen rejäl middag(a)
sen har jag haft träning ikvl också, skönt faktiskt fast verryyyy cooold!
imrn blire att chilla tror jag, håller på att bli siick tror jag ajfan....
på fredag blir middag med fotbollslaget på all star elle vad det heter minns inte.
sen ska vi se fotboll också,faktiskt mysigt!
aja nu ska jag äta lite fika sen sova hare kung!

redigerade en bild med picasa haha inte så bra men whatever:)

Kommentarer
Postat av: gabriella

tacka mig för picasa(A) :]

2009-09-02 @ 21:35:00
URL: http://gabriellamagnusson.blogg.se/
Postat av: sandra

nämen vare en go sallad den på hk ;)

2009-09-02 @ 21:43:16
Postat av: issaa

så fin bild:)

2009-09-04 @ 23:28:53
URL: http://iiiiisssa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0