sommar känsla nudå!

aloha:) nu äre typ verkligen sommar. nu äre bara tagga sate på sommar.annars idag har jag och liv hoppat studsmatta och solat på den. det var jätte skönt.sen har vi gått med om ett vad som iingen får veta för det är så pinsamt. haha hoppas jag håller det annars måste jag gå utan smink på skolan en vecka i åttan INTE KUL! asså det finns inga ord om hur mke jag längtar till sommaren jag ska skriva en lista om allt jag ska göra. jag gör den här:) men ikvl blire fotbollsträning sen liv. OCH FORTFARANDE TAGGAR VI KULTURNATTA!!!!!!
och hörni, det blir ingen dagens outfit för att jag har typ bara shorts på mig nu så inte kul att se haha.
men det blir nog imrn eller ngn dag här framöver aja,
PUSS!

här har ni listan med allt som är ett måste:

- steka på bettnes
- skolavslutning
- sommaren i city
- karlstad
- piteå
- uff(L)
-stannn
-åka till h-sund
-majas stuga
-min stuga
-grilla
-chilla på ön
-stöcke med gabriella
-kanske sthlm
-midsommar
- klara vadet
osvosv typ:)

här får ni två bilder sen idag också!

vi bjuuu på utan smink&så :)

chillat med datorn på studsmattan också :D


Kommentarer
Postat av: sandra

Vilket vad? ;)

teell me :D

2009-05-22 @ 16:56:46
Postat av: elin

stöcke med gabriella?? =)

2009-05-25 @ 17:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0