skol dm!!!!

hej, idag har jag typ inte haft ngn skola vi for typ på skol dm på dirren efter engelska. jag moa och linn for ner på stan först och drog i oss ett skrovmål. as bra innan match ju:D sen cyklade vi till grubbe. först mötte vi grubbe och vann med 8-2 och i finalen mot prolympia vann vi med 2-1 härligt tjejer är det ända jag säger. U KNOW TEGCENTRAL FÖRALLTID!! vi var gr8. vi vann alltiiihopa fett glad jag är. och sen ikvl klockan sju på campus har vi match mot guif. nu måste vi vinna den med. men alla är nog ganska trötta nu men bara att tagga om :)

pussss



BRA TJEJER!!!


här har vi stekarna igen :)

Kommentarer
Postat av: jennifer

hahah favorit i repris nästa år?

2009-05-29 @ 18:06:12
Postat av: Ania Mitchell

Vi äääääggdeee! :)

2009-05-29 @ 21:48:58
URL: http://aniamitchell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0