träning

hejsan, igår vare ju tivolit jag gick med liv,ebba,maja,jennifer,jonte,ludde,lillen,tobias,oliver och kim, det var fett kul. och efter jag hade varit på tivolit så for jag hem med sofia och va med henne ett tag. och då vare en kille som skrek på oss bah det är fest här kommer ni?
sen då gick vi in på festen fett pinsamt och sen viskade jag till sofia bah; ska vi gå?
hon bah; jaa
sen bara sprang vi ut därifrån. det luktade inte gott och ja ahahhah. idag så blire träniing och sen dra till farmor och farfar.
sen efter jag har ätit tårta där kanske jag ska va med philip jag får se:)
här har ni en bild sen igår. jag skulle lägga in mina men det dampade dom kommer kanske imrn elr ngt får se.
aja hare kung pusss


bäääesta juu ::**:*:

Kommentarer
Postat av: katrina

så himla söt bild!:)

2009-06-07 @ 16:11:55
URL: http://katrinalarsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0