tisdag

aloha, idag hade vi klassens dag vi hade minigolf. sååp sjukt tråkigt. jag var med andré och ronja. jag fick typ sju poäng på varje bana det sög för att jag sög typ. hehe! efter for jag på stan med gabriella,köpte inget för jag hade no pengar;d
ikvl blire match mot ersboda/ersmark kulkul, taggar faktiskt den är på typ ersängsvallen elr ngt om jag minns rätt. imrn börjar vi 09.45 och då äre städning som gäller och sen utvärderning och sen slutar vi fett skööönt. sen på tordag äre ju avslutning taggar ju för på kvällen far vi ju till karlstad på sm med fotbollen hoppas vi kmr långtttt :)
men in får hare ska byta om pussss



matchhh ikvl
19.00
ersäng CYAAA


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur många läsare har du per dag ungefär?

2009-06-10 @ 12:34:26
Postat av: Anonym

hur många läsare har du per dag ungefär?

2009-06-10 @ 12:36:57
Postat av: Anonym

fin blogg :)

2009-06-10 @ 16:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0