hola

hola, idag hade jag match vi vann med 6-0. viktigt för det var dm.
nu är vi i semifinal och möter typ sunnanå dom mötte vi i finalen förra året.
såklart så vann vi då ju;).
sen efter matchen följde jag med emilia,angelica och elisabeth till lijanen ( elr hure stavas)
sen var vickan,ollan och moa där sen badade alla utom jag och angelica hah.
sen for jag hem och duschade. sen for jag och emilia och åt på olles GOTT KJL!
sen for hon till ngn pojke och jag hem och chilla
imrn äre ju  PITEÅ ffs!
hare bra kommer inte skriva på hela helgen nu ska bort ju.cutt aja lev med det.

vickan HAhAH:)

emilia :)


Kommentarer
Postat av: fanniie

vars ligger den=

2009-06-25 @ 20:48:02
URL: http://smellslikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0