back in town

hello, nu är jag tillbaka från min resa. först karlstad sen sthlm och finland med liv. jag har haft jätte kul. vi är 7:a bäst i sverigie och bäst i hela norrland. det Är ju ändå bra. sen när vi kom till sthlm på kvällen gick vi på gröna lund.först när vi skulle gå spökhuset kan man gå ut genom en nödutgång om man inte vill/vågar gå längre och det gjorde jag och liv(a) asså det var as hemskt ju jag höll på att typ gråta:]]]]]. sen åkte liv massa karuseller själv för jag gillar inte karuseller så mke. men jag åkte typ sju och dom 11 elr ngt. sen nästa dag for vi¨på stan. köpte typ bara 3 tröjor och ett par skor. sen på kvällen åkte vi färga till finland. asså det var sjukt god mat som i åt. MUMS. sen ´när vi var i finland åkte vi typ bil hela tiden och jag sov och livsan med. sen stannade vi och åt masssa gånger och så. men nu är jag hemma:D
idag äre ju midsommarafton hare bra. jag ska typ fara bort och äta tror jag. bilder kommer in sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0