avslutning

åhhhhh äntligen sommarlov sjukt skönt. idag vare samling i kyrkan på teg 08.00 sen sjöng musikklasserna och höll på sen så snackade rektorn på ja sen slutade vi. då tog jag lite bilder ( som dock inte kan komma in på datorn ). sen cyklade jag hem och nu har jag just packat klart. ska typ äta ngt nu ssen sova sen så kommer väl pappa hem vid sju och sen åtta äre ju bara att fara till tågstationen. men alla får ha en skööön helg och stek mke om det är sool.
hejdå älskade läsare!!!



det här hade jag idag på avslutningen inget speciellt :)
kofta- h&m
linne- rut mfl
tights-gina

Kommentarer
Postat av: fannie

härligt med avslutning! det hade jag i tisdags!

2009-06-11 @ 12:03:37
URL: http://smellslikeme.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0