aloooha

hej idag började vi 09.45 och då kom jag typ 5 min försent för att min cykelkedja hoppade såå drygt så jag var tvungen att gå typ halva vägen jobbigt. men när jag kom till skolan städade vi ur skåpen och sen så pratade vi lite i klassen sen vare lunch sen slutade vi. jag och www.gabriellamagnusson.blogg.se  stannade kvar lite på skolan och snackade med jb och ebba sen drog jag hem till mig och hon till henne. nu när jag kom hem packade jag ner sov saker till karlstad och lite kläder till sthlm för jag och liv ska dit efter vi har varit i karlstad med laget. hoppas vi kmr långt!
och sen igår fick vi ju veta att vi ska till tyskland nästa år för vi har blivit inbjudna på en cup där då vi möter typ arsenal,liverpool,barcelona osvosv fett NICE ju jag dör typ. taggar ju nu!
sen idag blire nog att chilla ni får hare


typ gammal bild men hittade ingen annan :)


Kommentarer
Postat av: ElinaO.o

fin :)

2009-06-22 @ 18:56:19
URL: http://ellinaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0