vännäsdagarna idag

hello,idag skjusade min pappa in mig till vännäs.
jag gick på vännäsdagarna med mathias ooch hans vänner.
sen när jag skulle hem kollade han fel på bussen.
så jag fick ta och följa med han hem och äta där.
sen då jag åka buss hem och då var vi tvungen att ta han moppe till ngn hållplats.
och när vi satt där hade vi ställt oss på fel sida så den åkte iväg.
och då hade vi missat två bussar.
sen åkte vi in till vännäs från vännäsby sen tog jag bussen därifrån HHAH.
det var min dag. aja ska äta ngt nu hare CYAAA

vrf är just han så snygg?


Kommentarer
Postat av: det du!

usch fan va ful kille du har. asså ärligt han ser ut som ett mongo?

2009-07-12 @ 21:59:04
Postat av: asdfgh

ful*

2009-07-13 @ 20:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0