tillbaka YEY?

hej nu är man tillbaka från norrbyskär.
jag,lovis,liv och fannie hade ändå ganska kul även fast det regnade igår lite.
igår när vi kom dit tog vi cyklade med oss och cyklade till huset och bäddade.
sen på kvällen satt vi och åt en massa godis och snackade.
sen for vi på ngt värdhus och åt lite godis där.
sen for vi tillbaka och låg i sängarna.
sen tidigare på dagen åkte vi linbana och så det var kul.
idag när vi kom hem var jag med liv sen cyklade jag hem från henne vid halv ett i natt.
imrn blire vännäs med mathias.
men vi får höres CYAaAaAAaa

woho jag&livsan











jaja nu får det rääcka med bilder:)

Kommentarer
Postat av: linn eliassom

omg,så jävla ful,jag kommer lägga ut värre på dig !

2009-07-27 @ 15:34:36
URL: http://linneliasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0