sol idag

hej, igår efter jag hade följt mathias till stan cyklade jag tillbaka till teg.
sen gick jag in tvärt på charlies. där såg jag elin&sofia.
sen följde jag med dom in till sofia. sen for elin hem.
och då såg jag och sofia film. när vi såg den andra filmen somnade båda runt tre.
jag skulle egentligen inte sova där jag skulle hem.
men vi båda somnade i hennes soffa och sen vaknade vi vid tio imorse.
jag blev tep rädd när jag vaknade fattade inte vart jag va(a).
aja, sen idag kom fanny till sofia sen stekte vi ute på sofia gård och gjorde pannkakor nicee ju.
men nu har dom farit till fannys stuga.
sen idag får jag se vad som händer vill gärna ut i solen medans det är sol.
aja ha en bra dag CYAAA

<jag&sofia> hos henne igårrrr

vi hade fest med popcorrn och mjölk YEY

idag när vi gjorde pannkakor

sen när vi stekte sönder:)

Kommentarer
Postat av: sofia

asså ta bort, snälla!?

2009-07-16 @ 01:24:26
Postat av: sofia

den sista btw:)

2009-07-16 @ 01:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0