´måndag

hej idag på dagen var jag med tobias,maja&liv.
vi gjorde tep inget alls, låg hemma hos tobbe och chillade.
sen drog maja hem,och vi andra drog in på stan.
sen for jag och kollade på cykel med pappa och liv var med.
men hittade ingen:(:(:((:(:men ska kolla imrn också.
sen for jag,pappa och liv och åt på frasses fett GOTT.
sen på kvällen var jag med liv,maja,tobias,william och burra.
vi gjorde inget sprang runt hemma hos tobias och drygade tep.
imrn blire att kolla på cykel sen åka buss till vännäsby och va med mathias.
hare bästtt


<tobias,maja&liv>

<liv&tobias>

snögg?




williams mun är söt HHIIHHI

söt elias;D




Kommentarer
Postat av: fanniie

synd att du inte hittade nån cykel.. :(

2009-07-07 @ 00:03:53
URL: http://smellslikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0