pajas varning

anonym om fredag tillslut:
Men gu va wb du är, du är rinte fjortis som du vill du är WB, och vadå it´s al about me lit Wb Matilda Renman????;S;S;S


HAHA ett stort lol
två saker att säga, först äre inte jag som gör min blogg design det är mimmi.
jag bestämde inte hur den skulle va, sa bara att hon skulle göra en så hon gjorde en.
sen skulle jag aldrig vilja va wb en  fjortis aom inte ens halva umeå vet vem det är?
pajas som la komentaren HAHAHAHAHAHHA LOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL

Kommentarer
Postat av: fanniie

fan va b, du är inte wnb :)

2009-08-30 @ 13:42:58
URL: http://smellslikeme.blogg.se/
Postat av: gabriella

vad tror personen?;:p

2009-08-30 @ 13:46:26
URL: http://gabriellamagnusson.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha vet itne ens vem det är :P

2009-08-31 @ 22:06:18
Postat av: Saman = S10 på apberget

fett najs blogg jao ! ;)

2009-09-02 @ 20:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0